Ledig igen

Jahaja. Jobbhelgen är över. Nu väntar en ledig dag igen. En ledig måndag alltså. När jag jobbar helg ska jag vara ledig fredag och måndag, alltså en dag på varsin sida om helgen. Annars är det ledig helg. Varannan-vecka-system kan man säga. Det är nytt för mig med detta i schemat, men jag tycker det verkar rätt bra. Imorgon är det fullt upp. Ska laga mat, handla, tvätta och försöka hinna med ett besök hos mina föräldrar. Vi hjälps ju såklart åt här hemma, men det är lätt att det blir ont om tid ändå. Men men, det brukar fungera bra :) 
 
Ikväll har jag börjat skriva på Angelas önskelista. Jaja, lite lite sent ute kanske, det bara blev så. Vi själva vet ju på ett ungefär vad vi ska ge Angela, men det finns ju andra som vill ha hennes önskelista, hihi. Så tänkte bli klar med den typ nu, haha. 
 
Resten av kvällen ägnar jag åt läsning, serie-tittande och att skriva färdigt önskelistan :) 
 
 
Vad gör ni ikväll? :)
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter