Dagens shopping!

Imorse på jobbet passade jag på att shoppa lite smått innan vi öppnade. Man hinner ju aldrig shoppa nu för tiden! Inte för att man haft råd heller egentligen, men nu hade jag både tid och råd, så jag passade helt enkelt på. Dessutom var det ett par saker som riskerade att ta slut annars som jag ville ha, hehe. Jag har shoppat åt både mig och Angela :)
 
 
Till Angela. En ryggsäck och två prinsess-toppar. Ryggsäcken har jag kikat på
i nästan en månad nu! Jag köpte den sista...
 
 
En kjol och två linnen åt mig.
 
 
Softshelljacka åt mig. Har kikat på denna i flera veckor! Jag köpte den sista... 
 
3 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - sofia:

Fina!! :)

Svar: Jaa, och jag kommer köpa mer! :)
MaryCaroline

#2 - - Mizca:

Vad skoj att du hittat lite du vill ha och att du hann få tag i dem sista =)

Svar: Ja, verkligen! :) Hade jag väntat en dag till hade jag inte fått dem :/ :D
MaryCaroline

#3 - - sofia:

Det finns ingen kommentars ruta i ditt senaste inlägg? Knäppt :)
Iallafall, skriver här istället. Vad många arbetsuppgifter du har. Och roliga också :)

Svar: Nej just det, det gör det ju inte. Konstigt!

Ja, jag har ju det :) Jag står i kassan, jag sköter sociala medier, kundkontakt på mail, är ute lite i butiken också när jag hinner och lite annat smått och gott :)
MaryCaroline