Lediga helgen slut

Jahaja, så var denna lediga helg slut. Det har faktiskt varit riktigt skönt att vara ledig och få vila upp sig. Jag har fått massor gjort samtidigt som jag även sovit ganska mycket. Plus att jag har hunnit med att umgås med Angela och mina föräldrar. En bra ledig helg har det varit faktiskt! 
 
Men det hade såklart varit ännu bättre om man hade fått vara frisk. Jag åkte ju på en förkylning. Men det blev inte så farligt, inte som de andra tillfällena. Den här gången har jag varit noga med att ta hostmedicinen regelbundet och även Ipren. Kan ha gjort sitt, det tror i alla fall jag. Det är redan på väg att bli bättre. Känns helt okej ändå faktiskt. Skönt!
 
Imorgon är det back to work och då ska jag uppdatera Facebook, Twitter och Instagram på morgonen. As usual. Och svara på mail från kunder, som också är mitt ansvarsområde. Däremot vet jag just nu inte om jag ska stå i kassan eller inte. Det ser ju inte så bra ut om man står där lite täppt i näsan och med lite hosta kvar. Eller ja, det kan bli rätt mycket hosta emellanåt. Får se imorgon hur det känns. Annars får jag lov att be om andra arbetsuppgifter, tillfälligt alltså, om det fungerar för dagen. Men det löser sig. 
 
Annars är det väl som vanligt. Att det inte händer överdrivet mycket :P :D
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter