Lilla busan idag

Idag är min lilla flicka lite febrig. Har varit det hela dagen. Men på kvällen blev hon ännu varmare och näsan började rinna mer och mer och så var hon rätt gnällig. Igår natt sov hon väldigt länge, cirka 12 timmar! Får se hur länge hon sover denna natt, hon behöver sova. Stackars lilla hjärtat! ♥
 
På eftermiddagen idag gick vi till mina föräldrar och hälsade på. Passar som sagt på när jag är ledig. När vi var där tyckte jag att Angela mådde rätt bra. Hon var ett riktigt litet energiknippe som vanligt. Sprang hit och dit och överallt och var som en svans efter wo-wo-wo-wo-wo-PA (mormor och morfar), haha. 
 
Bjuder på lite bilder från besöket hos mina föräldrar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En kommentar publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;
#1 - - sofia:

Haha söt! Luktade bladet gott? ;)

Svar: Haha, det verkade så, hon luktade flera gånger :)
MaryCaroline