Måndag kväll

Måndag kväll, men det känns som söndag. Känns lite knepigt när man har lediga dagar söndag-måndag. Det blir liksom fel i skallen. Men jaja. Imorgon bitti är det back to work. Det är naturligtvis skönt med lediga dagar, det måste man ha. Men samtidigt blir man både trött och rastlös av det. Som idag var jag ganska trött och kunde ha somnat när som helst och var som helst, samtidigt som jag nästan ville klättra på väggarna. Är ganska lagom med en eller två dagar ledigt, mer är jag nog glad över att det inte är faktiskt. Det blir för segt.
 
Har i alla fall haft två underbara dagar med Angela ♥ Igår var vi hos mina föräldrar och idag har vi bara varit hemma. Tvättstugan har vi haft idag också. Och så har jag fortsatt lite med Angelas rum, som jag möblerade om i helgen. Har dock inga bilder ännu, det kommer senare. Jag vet att jag är lite seg, men men, haha. 
 
Annars händer inte så mycket för tillfället. Tar dagarna som de kommer bara. Jobbar på och är ledig emellanåt och umgås med Angela. Försöker få så mycket tid jag kan med henne efter jobbet och under mina lediga dagar. Det blir inte mycket annat och så får det vara. Inget jag gnäller över dock, jag är nöjd som det är :)
 
Ska strax måla mina naglar och sedan är det sovtajm :)
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter