Onsdag och jobbdag

Idag var det back to work efter två lediga dagar. Kändes nästan lite konstigt, haha. Nej men... Shit så varmt det är överallt också! Både hemma, utomhus och på jobbet! Till och med nattetid är det ju stekhett känns det som... Nåväl.
 
På jobbet idag har jag faktiskt inte stått så mycket i kassan idag. Har gjort en massa olika saker. Exempelvis skött mitt kommunikatörsjobb, jobbat ute på golvet och plockat och lagt ut och hängt ut saker igen. Sådana där saker som kunder återlämnat eller ångrat i kassan eller lagt på konstiga ställen. Det kan bli en rätt stor sådan hög på en dag. Jag är rätt snabb på att få ut sakerna i butiken, så jag tog tag i det medan jag inte stod i kassan. Men det blir en del spring och då blir man ju ännu varmare. Fy! Haha.
 
Imorgon blir det möte med chefen på morgonen. Det blev inget imorse. Vi ska diskutera mina tider och mitt schema. Får se vad vi kommer fram till. Hoppas på någonting bra, naturligtvis, hehe. 
 
Annars händer väl inte så mycket. Man hinner ju ingenting när man jobbar. När jag inte jobbar umgås jag med Angela ♥ Utöver detta blir det ju ingenting gjort. Men jag hänger inte läpp för det, absolut inte. Angela är viktigast såklart, behöver inte mycket mer, haha, och jag har ju mina lediga dagar då vi kan hitta på andra saker på. Men menar mest att det annars är det gamla vanliga, hehe.
 
Snart ska jag gå och sova. Jag sover alldeles för få timmar varje natt egentligen, fortfarande. Man får skylla sig själv att man kommer i säng för sent på kvällarna. Men det är ju det att jag måste duscha och varva ner innan jag kan lägga mig och sova. När jag åkte bussen hem idag somnade jag och slog huvudet i rutan, hahaha. Att man är trött efter en jobbdag faller sig väl rent naturligt, men att man är så trött att man pangar huvudet i rutan på bussen känns nästan lite illa, haha. Tur är i alla fall att det typ bara är jag som åker på bussen så ingen ser när man somnar, haha. Men det får bli skärpning på sömnen, speciellt nu när det är så här varma temperaturer, vilket också gör att man blir trött och dåsig. Men men. Säger i alla fall godnatt nu! :)
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - sofia:

Haha stackarn! Ja då är man trött! :p

Svar: Haha, ja verkligen :D
MaryCaroline