Lovely lace

Titta vilka otroligt fina spetstoppar! Verkar som att man kan välja också om man ska ha axlarna uppe eller nerhasade, det vill säga så kallat off shoulder. Skulle gärna ha en i varje färg, men jag gillar nog ändå den svarta mest. Det är något speciellt med spets som är svart när det gäller kläder. Jag tycker att mönstret framträder mycket tydligare. Efter den svarta kommer nog den rosa i min rangordning, om man vill ha lite mer färg.
 
 
 
 
Elsa top, 149 kr. Du hittar dem här!
4 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - Mizca:

Gud vilka fina :) Åh!

Svar: Jag förstår, det hade jag också gjort om min sambo jobbade på salong :D De har ju ganska bra produkter .. hehe.

Svar: Jättefina :)

Haha, ja de har ju det :) Man märker egentligen skillnaden och så luktar de så gott :)
MaryCaroline

#2 - - Mizca:

Svar: Därför var det bra när jag hade min gudson och hans bröder, då kunde jag köpa massa leksaker till de lite då och då :) De var jätteroligt.
Nu har jag ju ingen kontakt med dem längre men ändå.

Tradera är livsfarligt egentligen, har man börjat lägga bud där är det svårt att sluta :) Kan tänka mig de blir mkt bud där också när jag får barn :D

Men det är det som är det roliga, att man inte riktigt är hajj på det man gör men att man ändå försöker göra så gott man kan, de blir ju jätteunikt och personligt då ;)

Svar: Haha, förstår det :) Leksaker är ju jätteroligt :) Nehe, har du inte? Vad tråkigt :(

Haha, Tradera är beroendeframkallande. Går man in där är man fast :)
MaryCaroline

#3 - - Mizca:

Svar: ååååååh ... det låter så spännande :) Även om jag hade tyckt det var lite läskigt med såna saker så är det spännande.

Svar: Haha, ja det är ju det :)
MaryCaroline

#4 - - Mizca:

Svar: Nepp! Efter skilsmässan så tog de hans parti trots att de hjälpte mig som fan precis innan skilsmässan, hon (barnens mamma) var min allra bästa vän och hon hjälpte mig massor o jag tackade genom att passa pojkarna. Men nu är jag bara luft för dem, för att jag tog steget o lämnade honom.

Svar: Fy vad taskigt! :(
MaryCaroline