Fredag kväll

Fredag kväll är det nu. Nu är jag ledig hela helgen, för ovanlighetens skull, hehe. Har inte planerat någonting speciellt, men det spelar mig ingen roll. Det blir tvättstuga, svängar på stan och hälsa på mina föräldrar i alla fall :)
 
Angela är förresten förkyld igen, stackaren. Hon som nästan var bra igen. Hon har snorat massor idag :( Alla satans jävla förkylningar som härjar runt på dagis hela tiden. Varenda unge går runt och snorar och hostar. Snuskigt egentligen om man frågar mig. Inte konstigt att alla barn jämt är sjuka och att ingen lämnas frisk och att hela familjer drabbas av sjukdomar jämt och ständigt. Men men, sånt är livet... Nu är det i alla fall helg och då får vi vila upp oss.
 
Nu ska jag ta ett glas vin och sätta mig och välja hästar till travet imorgon och sedan blir det film :)
 
 
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter