Fredag

Fredag kväll. Här sitter man trött som ett as. Känner mig inte alls speciellt pigg och allert. Förkylningen håller i sig och jag känner mig smått febrig. Men febertermometern visar inte på någon feber. Men men, så kan det vara ibland. Hoppas bara på att friskna till nu!
 
Fullt upp på jobbet idag. Packat upp en massa kläder och fått lite annat gjort. Kul när det är många bollar i luften. Imorgon är det lördag och ny jobbdag...
 
Får se vad resten av kvällen bjuder på. Ska nog ta mig ett glas vitt vin, trots att jag känner mig lite hängig och trots jobbdag imorgon. Ett glas gör ju ingenting, hihi. Och så blir det att kika efter lite smink och titta på någon film eller serie innan det är sovtajm. 
 
Säger i alla fall godnatt så hörs vi imorgon kväll igen :)
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter