Onsdag kväll

Onsdag kväll och jag sitter som vanligt här och tar det lugnt. Blir galen på min hosta, idag har jag hostat mer än övriga dagar, suck. Men men, det vänder väl snart antar jag... 
 
Nu går jag på ledighet igen, två dagar. Ledig torsdag och fredag alltså. Sen jobbar jag helgen. Det ska under denna två dagars ledighet bli tvättstuga, möte på dagis, besöka mina föräldrar, gå på stan och lite annat. Och vila! Men det bästa av allt, all tid med Angela ♥
 
Igår kväll återupptog jag mitt tittande av Skilda världar :) Det var ett tag sedan jag tittade, har inte riktigt haft lusten. Men nu finns den där igen och jag vill så gärna titta och titta och titta :) Så det blir snart dags att fortsätta titta på det :) Sen blir det sovtajm, så säger god natt mina vänner :)
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter