Sjukstuga

Hej hopp! Lördag kväll. Idag har vi haft sjukstuga här hemma. Angela och jag har varit hemma hela dagen då ingen av oss mått så bra idag. Jag har haft ont i halsen, hostat och varit ganska trött. Angela är väldigt snorig och hostar ganska mycket. Ikväll hostade hon så pass att hon kräktes tre gånger, stackarn! :( Jag har också känt av den där kräkningskänslan i en del av mina hostningar, men jag kan hålla tillbaka. Angela som är så liten kan ju tyvärr inte det. Angela somnade tidigt ikväll, hon blev så ledsen och trött av hostan och kräkattackerna. Hoppas hon kan sova hela natten och att hon mår bättre imorgon, lilla hjärtat ♥
 
Idag hade vi tvättstugan också, igen. Rätt skönt att tvätta ofta så tvätthögen inte bara växer och så man slipper tvätta allt på en gång. Idag bytte vi lakan och tvättade allt. Så himla skönt det är med rena lakan i sängen :) Inte för att man har skitiga lakan annars, men ni förstår nog vad jag menar. Den där känslan första kvällen med de rena lakanen :) Annars har vi bara tagit det lugnt med tanke på sjukstugan här hemma. Sluppit laga mat också då det var pizzalördag, perfekt ju :)
 
Resten av kvällen blir lugn den också. Tänkte titta på veckans avsnitt av Idol sen och så får vi se vad det blir mer. Kanske läsa lite eller titta på någonting mer :)
 
Lämna kommentar publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;