Torsdag

Torsdag kväll. Te, macka och kaka har det blivit nu här i soffan. Sitter och tar det lugnt efter en dag med en ganska gnällig Angela. Hon har varit ganska pigg och energisk, men ganska gnällig, så man får väl säga att hon verkar ha mått lite så där idag. Hennes hosta går inte över heller, och inte heller hennes snorighet. Hostan är tvärtom värre, precis som min. Hennes hosta väcker henne på nätterna också. Vi ska till vårdcentralen och ta prover imorgon bitti, vi har bokat tid. Får se vad proverna visar och vad de säger på vårdcentralen. Att det jämt blir så här när vi blir sjuka. Långdragen skit och flera sjukdomar som avlöser varandra. Usch! Så trist att ens barn drabbas så pass att hon inte äter som vanligt och inte kan sova ordentligt på nätterna :( 
 
Idag har det varit tvättstuga och möte på dagis. Blev inte mycket annat idag. Bara varit hemma. Imorgon ska vi som sagt till vårdcentralen och så blir det kanske något mer när man ändå är ute. På eftermiddagen tänkte jag på ett besök hos mina föräldrar. Så ser planerna i alla fall ut. 
 
Nu ska jag sätta mig och titta lite på Skilda världar och mysa i soffan med lite gottigott :)
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter