Fredag kväll

Fredag kväll. Sitter under en filt och myser och tar det lugnt. Satans förkylning! Är inte dunderförkyld inte, men det känns ju ändå. Snorig, ont i halsen och en feberkänsla. Har dock inte feber, men tror ni förstår vilken känsla jag menar. Men men, är bara att vila på och sova sen. För sen väntar en jobbhelg...
 
Idag fick vi paketet från Zalando. Pottan, pallen och regnskyddet. Angela var så duktig först och skulle sitta på pottan. Vi tog av henne byxorna och blöjan och hon satte sig faktiskt frivilligt på pottan. Det hade jag aldrig i livet trott att hon skulle göra bara så där. Men sen vägrade hon sitta där och blev tjurig bara man pratade om pottan och att kissa i den, haha. Det där får man ju traggla med henne, pottan och kissa och att hon ska kissa i pottan. Men men, äntligen blir det potträning. Och ja, det får ta den tid det tar såklart...
 
Håller förresten på att välja ut en ny mobil åt mig. Jag är så trött på den jag har och jag tycker det är dags att byta. Jag har ju en Nokia Lumia 900, en Windows Phone. Den har varit bra som första smartphone, men nu är jag faktiskt less på den och tycker att den är för enkel för min smak plus att jag faktiskt vill ha en bättre kamera. Valet står mellan Samsung Galaxy S4 (Active eller Plus), HTC One M8 och Sony Xperia X2. Men sjukt svårt att välja... Jag och min beslutsångest också, suck... Men men, hoppas på att ha en ny mobil redan under nästa vecka :)
3 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - sofia:

Ellie har slutat kissa i sin potta, det är trist för det gick så bra ett tag. Men det är som du säger, det får ta den tid det tar :)

Svar: Åh, ungar och deras idéer :D Att de plötsligt får för sig att någonting inte duger längre, haha. Men men, det kommer väl tillbaka :) Förstår bara inte hur man ska ha tiiiid för potträning när vi jobbar som vi gör. Blir ju ingen tid för potträning :/
MaryCaroline

#2 - - sofia:

Ellie har slutat kissa i sin potta, det är trist för det gick så bra ett tag. Men det är som du säger, det får ta den tid det tar :)

#3 - - elin o:

Samsung 4

Svar: Det blev Samsung Galaxy S5 ;)
MaryCaroline