Fredag och nya byxor

Jaha, så var det fredag igen. Dagarna går så snabbt, veckorna bara försvinner. Fredagarna kommer ofta tycker jag, känns som att det var fredag nyss. Ska jobba hela helgen igen. Och den här helgen är det lönehelg, så jag förväntar mig massor av kunder och långa köer. Men det är kul :)
 
Idag hade jag en ganska annorlunda dag på jobbet. Dagen började med personalmöte. Bra och kul! Sen jobbade jag på uppackningen. Vi har packat upp massor av nytt från danska Soyaconcept! Massor av nya fina kläder!!! Det var en massa plagg man ville få med sig hem. Men jag nöjde mig med två, ett par svarta mönstrade byxor och en svart tunn topp med prickigt transparent tyg upptill :) Blev tyvärr inga egna bilder och jag har bara hittat ett par bilder på byxorna på nätet, och ingen på toppen, det får duga tills vidare ;)
 
(Bildkälla).
 
 
(BIldkälla).
En kommentar publicerat i Mode/skönhet/hälsa, Vardagsliv, tankar och åsikter;
#1 - - MADDISENJ.SE:

Tack så mycket tjejen. Hoppas det går bra att jobba!