Tisdag

Tisdag idag. Idag var jag ledig. Eller ja, ledig och ledig. Man kan väl knappt kalla det ledig när man tvättar och städar och lagar mat och allt, hehe. Men det är sådant som måste göras. Har haft en massa tid med Angela också. Vi har lekt med hennes garage och bilar och vi har byggt med Lego och läst böcker och en massa annat ♥ 
 
Jag är ledig imorgon också. Skönt, för man behöver två dagar efter varandra. Ena dagen går ju åt till att tvätta och städa. Man behöver en dag till för återhämtning och att umgås med familjen. Så då tänkte jag att vi ska en sväng till mina föräldrar. Och så blir det tacomiddag imorgon kväll, gott. 
 
Ikväll blir det vinkväll. Gick en snabbis på Systembolaget innan de stängde. Där är man ju inte varje dag precis, kändes nästan lite skumt, haha. Köpte Tre Apor, bag in box. Både billigt och gott vin om man frågar mig. Så det blir vin, chips och film/serier snart. Bäst man passar på när man är ledig ;)
Tre Apor, vitt vin, bag in box.
(Bildkälla).
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter