Torsdag

Torsdag idag. Imorse blev det sovmorgon. Angela sov hyfsat länge och när hon vaknat och fått ny blöja och en flaska mjölk framför Barnkanalen kröp jag ner under täcket igen. Så skönt så att ligga och dra sig ett tag. Även om man inte somnar om eller om man inte sover många minuter till är det ändå skönt att bara få ligga och dra sig. Inte ofta man gör det nu för tiden. Passar på när det går. 
 
På eftermiddagen var vi en sväng till mina föräldrar. När vi kom dit skulle Angela bara sitta i min famn till en början. Stackarn trodde nog att jag skulle lämna henne där och gå. Vi har ju gjort så ett par gånger tidigare när vi skulle ut och äta tillsammans, att mina föräldrar varit barnvakt under ett par timmar. Men efter en stund mjuknade hon, lyckligtvis, hihi. Vi stannade där ett tag, trevligt trevligt. Angela lekte och tittade på Barnkanalen medan vi vuxna pratade, hihi. Och Angela fick glash, som hon säger (glass alltså, hihi). Sen gick vi hem. 
 
Efter bara en liten liten stund hemma gick hela familjen ut och åt på den kinesiska restaurangen. Som vanligt kunde Angela inte sitta still, men det gör inte så mycket. Så länge hon äter och är nöjd och glad är vi också nöjda, hihi. Den här gången åt jag kött med ananas i sötsur sås, med ris. Gott! :)
 
Kväll nu och jag sitter här. Får se vad man ska hitta på. Blir väl att glo på någonting, serie eller film. Får se :) 
 
Imorgon är det back to work och sen jobbar jag hela helgen... Och annars händer väl inte så mycket, bara det gamla vanliga :)
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter