Mina lediga dagar

Måndag idag. Sista lediga dagen utav två. Imorgon är det back to work.
 
Igår var vi på födelsedagsfirande hos mina föräldrar då mor min fyllde år. Trevligt, trevligt. Gott fika och träffa hela familjen :) Eller ja, hela och hela, det var några barn som fattades, men ändå. Inte ofta "alla" träffas på en och samma gång, så det är alltid trevligt när det väl blir av :)
 
Idag har vi mest varit hemma. Det var så dåligt väder idag. Skönt att bara vara inne. Hade tvättstugan på kvällen och så var vi en sväng till Ica för att handla lite smått. Precis som i lördags blev det kebabpizza idag också, hehe. Slöa som vi är, haha. Men det säger jag inte nej till ;) Och idag kom sambon hem med ett paket från Zalando. Det var en överraskning, för innehållet var visst till mig :O Fem stickade tröjor i olika färger och modeller han beställt åt mig. Jag blev verkligen överraskad :) Visar tröjorna en annan dag, har inte hunnit fota dem ännu. 
 
Nu sitter man här med ont i halsen, vilket jag haft ända sedan imorse. Hoppas ingenting bryter ut. Ska strax kika på någon film tror jag, får se vad det blir. Sen är det dags att sova :)
2 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Molly:

Jag vill bara säga att du verkar vara en fantastisk mamma åt en fantastisk och otroligt söt liten dotter. Lite konstigt att säga det då vi inte känner varandra men efter att ha läst om Desses senaste ståhej (vet att du kommenterar där och kommer med vettiga kommentarer) så kan jag inte läsa om barn utan att börja gråta och tänka hur man inte kan tänka på sitt barn i första hand.

Utöver det så är dina andra inlägg och tips uppskattade också :)

#2 - - Liborius:

trevligt med födelsedagsfirande:)