Nytt i garderoben

Det har blivit en hel del nytt i garderoben på sista tiden. Har shoppat både på jobbet och på nätet faktiskt. Känns skönt att unna sig lite och att få lite nytt. Visar mina favoriter av allt jag köpt under senaste månaden :)
 
 
 
Okej, ganska dåliga bilder. Men det är i alla fall två stickade tröjor med en andel
getangoraull i. En svart och en gråbeige. Man kan välja om kragen ska vara
knäppt eller öppen. Jättesköna! Köpta på Fabriken.
 
 
 
Två tröjor som är ganska grovstickade. En vit och en mörkblå. Snyggare i verkligheten och
snyggare när de sitter på. Även dessa väldigt sköna. Köpta på Fabriken.
 
 
Denna snygging kom ut i butik på jobbet igår! Har väntat på denna! Stickad
långtröja/klänning med tigertryck. I det svarta sitter även svarta kulformade
paljetter. Denna matchar jag med grå stickade leggings i höst och vinter
och denna kommer absolut att bli en favorit :) Köpt på Fabriken alltså.
 
 
Handväska i fuskskinn med många fack och med nitar på yttersta facket. Har 
länge varit ute efter en ny handväska. Väldigt nöjd med denna! Köpt på bonprix.se.
 
 
(Och så några nyheter hos mig det inte blivit egna bilder på) :
 
 
 
 
Det här är mina nya absoluta favoritbyxor! I fuskskinn från Soyaconcept.
Jag kan ha dem både på jobbet, till vardags och på fest och de sitter
grymt snyggt! Och de är bekväma och inte alls svettiga. Köpta på Fabriken.
 
 
 
Nya skor har det också blivit. Dessa är sjukt sköna och passar bra till
det mesta. Men matchar helst dessa till jeans faktiskt. Köpta på
putfeetfirst.com för en ynka hundralapp.
 
 
 
Och så ett par skor till. Även dessa är väldigt sköna och de är så
enkla att ta på sig. Dessa matchar jag helst till svarta byxor.
Köpta på zalando.se.
 
 
Lämna kommentar publicerat i Mode/skönhet/hälsa, Vardagsliv, tankar och åsikter;