Orientalisk inredning

Jag älskar verkligen orientalisk inredning! Vet inte riktigt vad det är som gör att jag känner mig dragen till det, men det måste vara färgerna, formerna, tygerna, materialen och stämningen som gör det. Orientalisk inredning får mig att känna harmoni på något sätt och att det är mysigt. Jag tycker det är väldigt fint faktiskt och jag skulle gärna inreda orientaliskt hemma. Har börjat lite smått med sovrummet (men går inte orientaliskt fullt ut), får se hur långt jag kommer, men det visar jag vid ett annat tillfälle när jag känner mig mer färdig ;) Visar istället lite inspirationsbilder jag gillar ;)
 
 
(Bildkälla).
 
 
(Bildkälla).
 
 
(Bildkälla).
 
 
(Bildkälla).
 
 
(Bildkälla).
 
 
(Bildkälla).
 
 
(Bildkälla).
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Inredning och prylar, Vardagsliv, tankar och åsikter;