Helg

Helgen är här. Eller ja, vi är väl mitt uppe i den. För mig är det jobbhelg. Igår var jag dock ledig likaså på måndag. Angela och jag tog en liten tur på stan med nya vagnen igår. Idag blev det en promenad till pizzerian för hela familjen och då tog vi också nya vagnen. Skönt att köra en smidigare vagn och Angela verkar gilla den också.
 
Händer inte så mycket annars i helgen, försöker ta det lugnt bara när jag är hemma. Är fortfarande förkyld, som vanligt verkar det sitta långt uppe plus i halsen. Känner mig ganska trött faktiskt, men det är väl inte så konstigt när man typ aldrig hinner vara frisk och piggna till sig.
 
Funderar mycket på det här med Angelas rum, hur det ska bli. Har fortfarande inte köpt någon ny säng till henne, kikar runt på lite olika, även om jag mest är inne på himmelsängen jag visade här på bloggen. Finns så många som är fina. Svårt att välja egentligen. Men men, det ska snart bli av, för Angelas rum ska fixas och en ny säng ska hon ha!
 
Bjuder på två bilder på Angela från igår, när vi var ute på stan:
 
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Inredning och prylar, Vardagsliv, tankar och åsikter;