Barnrum från H&M

Åh, jag visste faktiskt inte att H&M hade så fina saker till barnrum. Jag gick in på deras sida för att titta efter andra saker och så fick jag syn på att de hade underkategorin "Barnrum" och var bara tvungen att kika på vad de hade. Blev väldigt förtjust i deras sortiment faktiskt. Här är några favoriter:
 
(Bildkälla).
 
 
Bomullsmatta med hoppa-hage-tryck! 299 kr. 
Mattan hittar du här!
 
 
Supersöt gosedjurskudde! 99 kr.
Den hittar du här!
 
 
Kuddfodral med söta djur! 79:50 kr.
Dessa finner du här!
 
 
Prylhylla! 199 kr.
Den hittar du här!
 
 
Mönstrade gardinlängd! 149 kr/st (enpack).
Dessa finner du här!
 
 
Gulligt påslakanset med kissekatter! 199 kr.
Här hittar du det.
En kommentar publicerat i Inredning och prylar, Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;
#1 - - Sofia:

Men åh!! Det visste inte jag heller! Måste jag kolla direkt! Älskade gardinerna ju! Men när det står 'enpack' är det bara en gardinländ då eller får man två till bara ett fönster? Blir förvirrad :)

Svar: Ja gör det! :) De har hur mycket fint som helst! :) Ja, det är bara en gardinlängd så man måste tyvärr köpa två till ett fönster :/
MaryCaroline