Film: Frost

(Bildkälla).
 
 
Jag lyckades hitta Frost på Ica till ett väldigt bra pris idag. Så jag passade på att köpa den. Har varit intresserad av denna film ett tag då alla säger att den är så bra plus att vi sett trailern flera gånger på YouTube. Vi tittade på filmen tidigare ikväll (eller ja, det var mest jag som tittade, Angela såg väl inte ens hälften då hon har så mycket spring i benen, haha). Och jag måste säga att herregud, vilken film! Så himla bra är den! :) Så vackert gjord och allt den innehåller, allt från humor och glädje till sorg och spänning med mera. Handlingen är kanon också! Väldigt fin och välgjord och passar människor i alla åldrar! Jag kan verkligen förstå Frost-hysterin och alla små flickor som vill köpa allt som har med Frost att göra, hihi. Det blir att titta fler gånger :) 
 
 
(Bildkälla).
 
 
En kommentar publicerat i Film, TV, litteratur och spel, Vardagsliv, tankar och åsikter;
#1 - - Jennie:

Håller med om att Frost är så bra.