Nytt i garderoben

Idag blev det lite nytt i garderoben! Jag var sugen på att köpa på mig ett par fina blusar jag spanat in på jobbet. Kan vara kul med lite omväxling jämfört med de kläder jag annars använder, vilket är mestadels kortärmade toppar. Jag är ganska dålig på att använda skjortor och blusar, men nu är jag riktigt sugen på att använda blusar faktiskt. Det blev två blusar i inköp idag, fast jag hade velat köpa fler då det finns så många fina... Båda är i viskos, så de är lite tunnare och de är så sköna och sitter bra. Och som vanligt kommer de från Soyaconcept... Är supernöjd! :)
 
Angela fick också någonting nytt i klädväg idag, ett par supersöta leggings med kattansikte på knäna :) Angela ville ta på sig dem på en gång och sen ville hon knappt ta av sig dem, haha :D
 
 
 
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Livet som mamma, Mode/skönhet/hälsa, Vardagsliv, tankar och åsikter;