Låta håret växa

 
Jag har nog bestämt mig för att låta håret växa ut igen. Det är otroligt skönt och praktiskt med kort hår och jag har absolut inte ångrat att jag klippte av håret för en kort frisyr. Nu har jag provat det och även låtit håret vila. Men till sommaren vill jag ha längre hår igen, typ en kort page om det är möjligt. Den korta pagen är mitt första delmål och sen får vi se om jag stannar där eller låter det växa mer. Jag kan faktiskt sakna långt hår! Hur långt jag hinner med håret till sommaren beror på hur snabbt håret växer och hur kvaliteten på håret är. Men hår brukar ju växa ungefär ynka 1 cm i månaden, så det tar ju ett taaaag... Som det känns nu låter jag även bli färgen på håret ett tag till så får vi se sen. Jag trivs kanonbra som blond, men det sliter så otroligt på håret tyvärr... Men som jag känner fortsätter jag med det blonda efter en tids vila :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Sofia:

Den översta bilden var sååå fint! Så tycker jag du ska ha håret :D

Svar: Hihi, ja det blir nog så, i alla fall till en början :) Man kommer ju ändå inte orka låta håret växa mer, haha.
MaryCaroline