30-årskalas

 
Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är min egen födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra! :P ;)
 
Så kom dagen då jag fyller kärring, det vill säga 30 år. Haha. Nej men. Jag har absolut ingen åldersnoja, ingen ångest alls över att nå 30 år. Tvärtom. Känns skönt faktiskt :)
 
Hade 30-årskalas idag. Inget stort, även om man bara fyller 30 en gång. Bara familjen, det räcker tycker jag. Hade ändå inte orkat med någonting annat med tanke på sjukdomsveckan som varit. Mina föräldrar, min mormor och min syster och systerson var här. Bror med familj kunde tyvärr inte komma, det får vi ta en annan gång, det är ingen fara. Bjöd på smörgåstårta med skaldjur och lax, prinsesstårta, raggartårta, vin, läsk och Loka och kaffe och te. Så gott med smörgåstårta! Älskar skaldjur, så det var kanon. Gott med vanlig tårta också, det älskar jag också, hihi. I present fick jag bland annat cateringen till kalaset, blommor, pengar och viner. 
 
Tack för att ni kom, tack för sällskapet idag och tack för presenterna! :)
 
 
Bjudbordet med allt gott där man fick ta vad man ville och när man ville.
 
3 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - sofia:

Men grattis i efterskott!! :D

Svar: Tack tack :)
MaryCaroline

#2 - - Mizca:

Grattis i efterskott =)

Svar: Tack tack :)
MaryCaroline

#3 - - Mikaela :

Grattis på 30 årsdagen i efterskott ❤️
Jag har ett år kvar till 30 he he. Fy fan vad tiden sprungit iväg. Fyllde ju nyss 18 känns det som.

Svar: Tack :) Haha, ja tiden går fort :P :D
MaryCaroline