Fredag kväll

 
Fredag kväll. Har nyss druckit en kopp te och ätit några Wasa Frukost-mackor (knäckebröd med sesamfrön på), mums! Ska strax ta ett glas vin och välja hästar för V75 imorgon. Vi spelar ju varje vecka :) Sen blir det att glo på min serie och kanske någon film innan det är dags att sova.
 
Idag var jag ledig, härligt. Dagen ägnades åt att handla, ha tvättstuga, laga och äta våfflor och mysa med Angela. Och att torka en massa kiss på golvet efter Angela, inte lika mysigt, haha. Vi försöker med potträning, inte det enklaste. Oftast vill Angela inte ens sitta på pottan och när hon väl sitter där kissar hon inte. Hon kissar innan eller efter, på golvet, suck... Och man får tjata, tjata, tjata om pottan och att kissa där, haha. Men men, potträning får ta den tid det tar,  vi har ju nyss börjat. 
 
Imorgon och på söndag är det jobbdagar. Det är stora löningshelgen och så har det gått hyfsat lång tid efter julen så jag tror det kommer mycket folk. På helgerna kommer det ju mycket folk som åkt en bit, kommer många från exempelvis Eskilstuna och Stockholm och de som åkt rätt långt faktiskt. Jag ska stå i caféet, vilket jag gör på mina jobbhelger numer. Serverar bland annat pizza-slice och korv med bröd, hihi. Annars i helgen blir det väl att äta pizza, mysa och fortsätta med potträningen, hehe.
 
 
Vad gör ni ikväll? Och vad ska ni göra i helgen? :)
En kommentar publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;
#1 - - sofia:

Här blir det inte heller ngt kiss i pottan längre :/ jobbigt! :p

Svar: Tråkigt :/ Haha, ja :D Jobbigt med potträning också, faktiskt :P :D
MaryCaroline