För jag ritar så bra...

 
När jag kom hem från jobbet tidigare ikväll skulle vi titta på Lotta och "lita" (rita) i ritblocket med kritorna. Angela vill gärna rita, men man får ju knappt rita färdigt alltså. Det är som vanligt att det ska gå så fort med allt. Det är väl ungefär 1-2 minuter per uppslag, sen ska vi rita på nya papper. Och inte heller när vi ritar får man ha sitt ifred. Då är Angela över på min sida med sina kritor och kladdar över det man ritat. Det hjälper knappt heller om man river loss sitt papper och sätter sig en liten bit ifrån, hon kommer i alla fall med sina kritor i handen i högsta hugg... Inte för att man ritar så jävla snyggt alltså, men ändå, det är principen... Jag har aldrig lärt mig att rita, jag är helt värdelös på att rita. 30 år gammal och ritar fortfarande som en 5-åring, haha. Eller vad säger ni? ;) Det är så man skäms, men det bjuder jag på ;)
 
 
Angela ritar. Och ja, det är ett mynt som ligger där. Jag visade Angela hur man
gör ett avtryck genom att lägga ett mynt under pappret och sedan ritar ovanpå så
att mönstret från myntet träder fram på pappret :)
 
 
 
 
Dagens alster. Men vad är det för någonting egentligen? Haha!
 
2 kommentarer publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;
#1 - - Sofia:

Du ritar ju jättegulligt :D

#2 - - Sofia:

Du ritar ju jättegulligt :D

Svar: Haha, ja lika gulligt som en 5-åring :P :D
MaryCaroline