Nya skinnjackor! 😍

Jag Àr en sÄdan dÀr som Àlskar skinnklÀder! PÄ ett sÀtt spelar det kanske ingen roll om det Àr Àkta eller fejk, men jag föredrar faktiskt Àkta vara. Man bÄde ser och kÀnner skillnaden plus att Àkta skinn hÄller i mÄnga Är, till skillnad frÄn fejk som ofta bara hÄller en sÀsong (tills det spricker nÄgonstans, vilket Àr skittrÄkigt i min mening!). 
 
Jag försöker sĂ€lja en av mina skinnjackor samtidigt som jag gett bort en annan (pĂ„ grund av att de Ă€r i fel storlek och den ena inte alls Ă€r vad jag gillar lĂ€ngre). DĂ€rför har jag ingen kort skinnjacka lĂ€ngre, och i princip ingen vĂ„rjacka alls heller. SĂ„ jag har verkligen letat, letat, letat efter nĂ„t jag verkligen gillar, och till bra pris. Jag hittade faktiskt tvĂ„ skinnjackor, i Ă€kta lĂ€der, pĂ„ Tradera. Jag har inte ens betalat 800 spĂ€nn för tvĂ„ Ă€kta skinnjackor. Den ena Ă€r helt ny med lappar kvar och den andra knappt anvĂ€nd. Det blev en ursnygg röd/rödrosa och en klassisk vit 😍 Den röda/rödrosa har kommit till utlĂ€mningsstĂ€lle och jag ska förhoppningsvis hĂ€mta den imorgon. Den vita har jag tyvĂ€rr ingen aning om den ens skickats, men hoppas den kommer snart den ocksĂ„Â đŸ˜Š Dessa kommer i alla fall anvĂ€ndas flitigt inom kort! 👍
 
 
 
LÀmna kommentar publicerat i Mode/skönhet/hÀlsa, Vardagsliv, tankar och Äsikter;