Klockan Andra Avenyn

Nehepp, nu är klockan Andra Avenyn.

Tittar ni på det? :D
8 kommentarer publicerat i Film, TV, litteratur och spel
#1 - - Maja.:

Haha okej:D



Trött är man alltid, så du kan räkna in mig i den kategorin också:) Annars är det tokbra=) Vad sker en kväll som denna?

#2 - - ROXY:

fick nyss reda på de där om ipred, jävla skit, nu kommer man ju ej våga, men de kliar i fingrarna, haha!

blir väl att fixa tv nu iaf :p

#3 - - Fia:

Hihi vad tyckte du? var det bra:D

#4 - - Jennie:

sv: Ja, jag kom inte på vad den hette innan men jag hittade den nu :)

#5 - - Frida:

sv: jag klippte luggen, och det blev oerhört fult. >.<



jag kollar inte på andra avenyn, föredrar program med bra skådespelare. (a)

#6 - - Maja.:

Något speciellt du följer på tvn då? Serie eller så? Själv har jag kikat på Cold Case och gått på trappmaskinen:)

#7 - - Fia:

Sv: hehe oki:) Ja jäklar du. Men jag ville inte att han skulle dö. Men hade han gjort det så hade jag tyckt rätt åt Lotta. Men jag tycker å andra sidan lite synd om henne med. För hennes pappa hackar sådant på henne. Men lite störd är hon ju med, som bara säger att han faktiskt får bete sig lite mer normalt (Roland). Han är ju sårad för tusan:P

Ja jävlar jag fattar inte vad Sigrid håller på med. Hon och Marcus kan ju flytta nånstans, så lillpojken vet var han har sin lilla mamma:P stackars liten:P



Ja, jag tror det var 4an som det va fel på. För det är den som kommer efter Nattrond. Men minns ej vad den heter:P

#8 - - Fia:

Sv: ja just det. Nu blir det tufft för Liv o Marcus:)