Dagens outfit!

Dagens outfit! Nu tycker jag att detta börjar komma titt som tätt på min blogg, hehe. Och det är ju själva f*n att mina sminkningar aldrig syns på mina foton. Ser ju helt osminkad ut, men det är jag alltså inte.




Skjorta - H&M
Skärp - H&M
Shorts - Gamla från Gina Tricot... Men sen blir det jeans istället.

14 kommentarer publicerat i Dagens look!
#1 - - ASIAT:

vad ska du göra idag då? =)

kram!

#2 - - hawzhin:

fin outfit, fin bild! :)

haha tror nog inte att det bara ar du som skulle vilja det, men man hoppas ju po att den forstors, asso kan nt so mycke om den,fattar nt vad som ar vad, men vet iaf att det ar daligt osv, hur lange galler visumet? :p

HAHAHA, fraga nan po flyget som har sloja om den kan hjalpa till :D

#3 - - f:

snyggt :)

#4 - - jenny:

fint

#5 - - Tim Rafeldt Of Sweden:

tjena . nice blogg :)

läget

#6 - - J U S T S I N G I T ♥:

fin blogg :D

#7 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Fint! :)



SV; Haha okej, jobbigt att vara beroende av något ätbart! ;P

#8 - - My Beauty Secrets:

fyfan jg höll på att frysa ihjäl idag på marknaden, tacka vet jag nyköping här har det varit blå himmel hela dagen :P Har suttit fkera timmar nere i hamnen i nyköping nu och ätit i värmen.

#9 - - cissi:

fin blogg :)

skulle vara gulligt av dig om du röstar på mig, nummer 4:a http://annizplace.blogg.se/2010/july/utkast-juli-31-2010.html#

#10 - - Nicole Sanzetth:

Jättefin outfit =)

#11 - - Cajsa:

Då var det augusti!

allt bra? haft en bra sommar? Ska du göra den sommar som är kvar? :)

#12 - - amilia:

snygg skjorta bruden!

#13 - - Anonym:

Sjukt fin blogg du har! :) tänkte bara säga att jag precis har börjat blogga och skulle vilja ha lite fler läsare så tänkte fråga dig vad du vill att jag ska skriva om för att du ska vilja följa min blogg?! :)

ha en bra dag, kram

#14 - - amanda:

snyggt, gilalr skärpet i midjan där