Dags att uppdatera håret?

Nu var det ett tag sen jag klippte mig och jag känner att det kanske är dags för en liten uppdatering av frisyren? Låter man bara håret växa tappar det formen tycker jag och det känns inget kul alls. Men jag vet inte idag vad jag ska satsa på, vi får se. Jag klippte ju page sist, så jag har inte så jättelångt hår, typ axellångt eller lite kortare än så till och med. Funderar på att toppa håret och klippa upp det på något sätt. Tänkte egentligen låta håret växa så jag får lite längre hår igen, men vägen dit är lång och man måste ju göra någonting på vägen dit. Men vi får se som sagt så får vi se om det blir något klipp imorgon eller i helgen...

Några inspirationsbilder! (Vet att alla inte passar på mitt hår, men det är inspiration som sagt, man måste inte kopiera rakt av...).


1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



10.



11.



12.


Vilken är din favorit? Rösta! (Jag har redan en eller ett par favoriter. Rösta så får vi se om vi tänker likadant, hihi). :)
15 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - michelle:

2 och 10 var väl häftiga ;)

(besök gärna min blogg)

#2 - - Mira:

1 eller 2! :)

#3 - - jylice:

Hej Sötnos!

Just nu har vi en goodiebag tävling på våran blogg, denna gång kör vi på en full med smink och skönhetsprodukter! Är du sugen på att vara med?



Direktlänk till tävlingen: http://creatives.blogg.se/2011/august/ny-tavling-goodiebag-full-med-smink.html#comment

Kram! /Jylice & Fanny - www.creatives.blogg.se

#4 - - Cajsa:

sv; Tack så mkt! :)

Gillar 2an! ;)

#5 - - Malin:

Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig, här är direktlänk: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/august/onsdagens-vinnare-ny-omgang.html :D

#6 - - Semlan-Foto:

Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0

#7 - - cammie:

bild 2 och 3 uppifrån =)

#8 - - Colle:

Sv: tackar tackar :)



Jag tycker bild två var riktigt snyggt!

#9 - - sarah:

6 :)

och väldigt fin blogg :D

#10 - - Born this way:

=)

#11 - - Thakock:

2 eller 4 helt klart! =)

#12 - - MADDES:

mina favoriter var lätt 2,7 och10

#13 - - Tina:

Tyckte bäst om nummer 2, jättefint!

#14 - - Frida:

Å jag skulle vilja ha nr 2 eller 10 vilket inte alls passar mitt lockiga hår eller ansiktsform, som alltid hahahah

#15 - - linda:

Nummer 2 tycker jag var fin :)