Nostalgi: DATE-parfymer

Okej, DATE-parfymer finns fortfarande. Men de slår banne mig inte DATE-parfymerna som fanns förut! Tänk om de dofterna kunde släppas på marknaden igen! Jag skulle definitivt köpa! Skit i att det är "billigt fjortismärke" ;) Huvudsaken är ju att det luktar gott och att man själv trivs med doften! Dessutom minns jag att DATE-dofterna satt kvar väldigt länge... Är inte det i så fall väldigt prisvärt? :)


Minns ni de här? :)
Skulle ni vilja ha en comeback av dessa? :)



Känner inte igen den till vänster (tror det står att den hette Alexandra).
Men den till höger, Nicole, känner jag igen. Har för mig att jag inte gillade
den doften speciellt mycket, hihi.



Den gröna till vänster, Michelle, känner jag mycket väl igen! Jag tror
det var min allra första DATE-parfym. Den till höger känner jag dock
inte igen och är inte säker på vad den hette heller.



Fanny till vänster har jag bara ett svagt minne av. Har inget minne av
doften. Men den till höger, Jasmine, känner jag mycket väl igen. Det
var också en av de DATE-dofter jag hade.



Här känner jag igen båda två, Lina och Judy. Själv hade jag Judy.



Även här känner jag igen båda två. Pamela minns jag inget av angående
doften. Men Robyn... Jag minns att jag hatade den doften, haha.
20 kommentarer publicerat i Nostalgi & minnen
#1 - - tjohej vad det går mellan pattar & lår!:

haha oh date! :D

#2 - - S O F I A:

Jo det är ju också snyggt! :)

Glad alla hjärtans dag! :)<3

#3 - - Patricia:

glad alla hjärtans dag! ♥

#4 - - ROBIN HOOD - gratis designhjälp:

Hejsan, skickar detta till fina blogg som finns.

" hela veckans blogg " är igång i min blogg, helt gratis & du får ett helt eget inlägg + en bildlänk i min meny hela veckan.



var med här, vinnaren presenteras imorn: http://robinhoods.se/2011/february/hela-veckans-blogg-inlaggbildlank.html#comment



Kramar/robinhoods.se - gratis designhjälp

#5 - - M E R E I:

- haha ja snacka om nostalgi!

#6 - - emma sajjer (bitterfittan):

haha fan va jag älskade date när jag var liten



underbart

#7 - - sabina:

ooh ja, gu vad jag minns de haha :D verkligen nostalgi

#8 - - Natalie- It's all about attitude:

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig! Kram :)

#9 - - Janne:

Hej hej, vilken kul sida du har:)) Jo datedofterna väcker verkligen nostalgi. Vet du att det finns 35 olika dofter sen de kom ut 1976. Min idé är att dessa måste relanseras så jag håller med dig helt. Skippa bilderna och gör en numrerad serie typ D&G i cool flaska och detta blir succé!

#10 - - Smäm:

Haha, ja klart att jag känner igen dom där :D från när jag var typ 12 :)

#11 - - Em - Mamma till Malva.:

Åh, jag hade nästan alla Date:arna när jag var en sisådär 10-11 år! & till skillnad från dig ÄLSKADE jag Robyns, haha :D

#12 - - Vickilita:

Åhhh jag dööör haha dom där hade jag glömt bort! man blev ju helt förälskad av att bara had dem på sig. Jag använde den gula (som du inte gillade. Jääklar va minnen :) man kände sig så vuxen haha.

#13 - - Anna:

Åhhh nostalgi! Vi verkar ha använt samma, du och jag. Minns starkt Nicole, Michelle och Robyn!

#14 - - Roxanne:

Haha, my god. Min favvo var Jasmine.

#15 - - Linda:

Hahaha! Gud! Jag minns verkligen dessa parfymer.

Vad kul. Du och jag verkar ha samma gamla minnen... Dr. Quinn var också en av mina favvisar!

#16 - - Fashiony:

Jag har kvar Date Party och Love parfymerna, dom vill jag ha fler av, tyvärr finns inte de kvar längre jueh ;( </3

#17 - - Caroline:

Hehe minns själv att jag ÄLSKADE Robyn doften! Men jag gillar inte henne som artist alls :)

#18 - - Malin - Mamma till Emma, Sandra och Viggo:

Oj jag känner igen dem :D Jag har haft alla utom två st, den till vänster på första bilden och den till vänster på andra bilden, jag samlade på flaskorna. Pamela var inte så god i doften den luktade nästan tant ;)Mina favoriter var Nicole, Fanny michelle, jasmine, judy och robyn

#19 - - Jossan:

De där parfymerna minns jag frå Fucking Åmål, när Agnes hade "fest" och fick den där av sin kompis... Hon i rullstolen.

#20 - - Niklas:

Hej



Alexandra har jag träffat, jag jobbar inom hemtjänsten och hade hand om hennes mamma =)