New look!

Idag har min pojkvän som är frisör fixat håret på mig i salongen ;) Min hårfärg var innan enbart en massa slingor + min naturliga hårfärg och jag hade en ful utväxt jag ville bli av med. Nu har vi fixat hela håret och nu är det mer specialgjort ;) Dessutom gör jag inte bara en ändring i färgen, utan även i formen. Jag kommer nu att köra på mer volym och snelugg/sidolugg istället för lite platt och vanlig/rak lugg. Ni kanske inte ser någon större förändring på bilderna, men det tycker i alla fall jag att man gör och jag är helnöjd!!!

Visst är han duktig, min pojkvän? ;)












12 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Zandra - sminkblogg:

Sv; Jag tycker man ska använda det man tycker passar en själv bäst helt enkelt :D Det brukar bli bäst så. Allt passar ju inte till alla :)



gud vad du blev fin i håret! Verkligen supersnyggt. Vilken superpojkvän du har :D

#2 - - lindshe:

jooo :D hon suger!

haha, fett jiobbigt att liksm spamma alla ;D

#3 - - Simone H:

Du är galet snygg gumman! :D

#4 - - Anonym:

JÄKLAR vad snyggt det blev!

#5 - - Roxanne:

Fint!



Prutt är ett bra ord, så det är självklart av kärlek. Kallar även mannen för prutt ;-)

#6 - - trollmor:

vem e din pojke..?

#7 - - MaryCaroline:

trollmor: Ramin heter han :)

#8 - - trollmor:

Ramin.. hmm okej ej svensk..?

äger han en frisörsalong i Flen eller så..?

#9 - - MaryCaroline:

trollmor: Nej, han är kurd från Iran :) Ja, det beror på hur man ser det :) Man kan väl säga att de äger tillsammans, han och en kompis. Men det är bara han som arbetar på salongen.

#10 - - Anonym:

Jag tycker inte att du ska ha en sådan här blogg där du lallar ner på större personer med negativt när du SJÄLV ser ut som en idiot.

du kan inte klä dig och är ruskigt ful, jag trodde först att du var halvt retarded? men hade visst fel.

som när du klagade på Marie S make up, ja men kolla på din header du ser ut som en jävla white trash!



men det jag tror är att folk som är missnöjda med sig själva är dom som kör med sånna här bloggar :oP



ADIOS!

#11 - - MaryCaroline:

anonym: Alltså, du verkar ju riktigt dum i huvudet och kan ju för fan inte ens läsa en enkel vanlig text. Jag skrev att jag inte klankar ner på henne personligen, utan på hennes smink, som någon failat med. Därmed inte sagt VEM som hade failat. Vem det än hade varit på hade det sett lika förjävligt ut. Lär dig att läsa innan du kommer med korkade kommentarer! Sen att du inte ens vågar stå för vem du är när du säger att jag ser ut som en idiot gör dig till en ännu större idiot än vad jag ser ut som en. Fuck you, du har säkert inga jävla vänner som skriver kommentarer som dessa. Jag står i alla fall för vem jag är och vad jag tycker, till skillnad från dig lilla människa.

#12 - - Toyibg:

I enjoyed my visit. Greetings from Germany