Helgens shopping!

Igår var det lönedag vilket resulterade i en liten shoppingrunda! Eller vad man nu kan kalla det när vi inte har några riktiga shoppingställen här i stan. Var på Röda Korset och fyndade lite och så var jag på Ica. Det här är i alla fall vad jag fick med mig hem.



En söt top/blus, från Cubus. Fyndat på Röda Korset för 30 kr.



Söt top med paljetter, från H&M. Fyndat på Röda Korset för 25 kr.



En glansig klänning, från BikBok. Fyndat på Röda Korset för 30 kr.



Klotgrill från Ica, 250 kr.

10 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Fina toppar! :)

#2 - - olivia:

sv; TACK! :D

#3 - - Fia:

Fina plagg du shoppat =)

#4 - - korven:

Själv föredrog jag de med vit choklad faktiskt! :)



Jättefina kläder, och kul att du kunde fynda på Röda Korset med! Älskar att shoppa second hand.

#5 - - MELI:

sv: Ja precis! Skönt att du håller med mig! Alla är perfekta som dom är. KRAM

#6 - - En tjock katt i en smal värld:

Snyggt! :) Skönt med grill också, grillad mat gör sommaren!

#7 - - Tanja:

fina saker allihop. jag vill ockås ha!=)

#8 - - elin:

Hej, jag vet att det är fult att kommentera någon annans blogg och göra reklam för sin egen. Men min blogg handlar om ett ämne jag verkligen brinner för.



Det handlar om att man ska acceptera sig själv och älska sig själv även fast man inte ser ut som ''idealet''.



Principen är att man ska skicka in bilder på ens kropp och inspirera andra och hjälpa andra, det går lite trögstartat för mig så jag behöver människor som vill vara med.



Vill du vara med och förändra/förbättra idealet?



Så förlåt för reklamen men hoppas du kikar in och tittar runt en liten sväng iaf. Kram

#9 - - livet po teneriffa:

gillar sita tröja mkt;=)!!



allt bra med diig annars??

#10 - - alexandra:

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)