Tittat på Idol och tar en sen fika :)

Har tittat på kvalfinalen av Idol 2011. Är glad att Denise blev vald som ett av juryns wildcards :) Amanda P, Roshana och Emil blev även de wildcards. Maikel blev den som lämnade. Är väl inte överdrivet glad över att Roshana och Amanda F är med i Idol 2011, men vad ska jag göra åt det? Jo, inget. Det får vara som det är. Molly kommer ändå att vinna! :P :D

Nu ska vi ta en sen fika :) Blir te och Godingar från Skogaholm, hur goda som helst! :) Och snart blir det filmtajm! :)

9 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Alicia:

sv: Hahaha, jag vet precis hur det är... Fick också leda cykeln och bära skrivaren under armen och den väger ju flera kilo så jag fick ta ett nytt tag var femte meter, samtidigt som cykeln ville svänga åt ett annat håll eftersom jag knappt kunde hålla den med :')

#2 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Tycker ändå om Roshana och Amanda P. ^^

Gott med fika! :D



sv: haha nu minns jag knappt den där rockkillen med den vulgära låten, men tror att jag skrattade som fan. du då? :)

#3 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

- ja min kille skämmer bort mig alldeles för mycket! ^^



haha håller med dig om att skämtet med fladderfittan alltid är lika kul! :P

#4 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

sv: haha ja jag antar att det heter e-cigg för att man laddar dem med usb. ^^



Du ska vara stolt över att du aldrig börjat röka och att du inte "trillat dit"! <3

#5 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Sv: tacktack :D kram!

#6 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

SV: ja, visst har hon!

#7 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

sv: haha ja jag prickade in en trend med den gula arbetsvästen! ;)

Ja du, det är en bra fråga. Var riktigt svårt att välja bort bilder. ^^

#8 - - Anna:

Tror att Roshana tar hem segern. Hon har mer star-quality över sig så att säga, även om Molly sjunger jättefint. Själv tycker jag om Moa jättemycket. :]

#9 - - En tjock katt i en smal värld:

Neeej, Linni eller Moa kommer vinna!! :D:D