Onsdag

Onsdag idag. Imorse vaknade Angela strax innan klockan 6, härligt. Haha. Men vi låg kvar i sängen ett litet tag till. Men det hjälpte inte mig ett dugg, kände mig helt slut och borta i huvudet. Så jag sov lite till på golvet efter att vi gått upp, hehe. Måste ha varit någon efterverkan från igår när jag hade fullt upp hela dagen. Så kan det gå...
 
Just nu ligger Angela och sover middag, efter att ha varit trött och gnällig i närmare en timme. Är ju så svårt att få henne att somna, hon är så envis. Får se hur länge hon sover. För sen ska hon få mat och sedan ska vi gå ut och handla lite grann, igen, hehe. 
 
Händer inte mycket annars idag...
3 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Molle:

Hejsan!

Mitt namn är Molle och jag kommer från Eskilstuna. Hoppas allt är väl med dig och att det inte gör nåt om jag stjäl ett par minuter av dig.
Jag har länge, i ungefär 10 år funderat på om jag är ensam om att ha telefonskräck. Eller ärligt talat, svår telefonskräck.

Men så fick jag idag idén att man kanske skulle prova att googla på det. I ärlighetens namn så borde jag ju kommit på det betydligt mycket tidigare. :)

Döm om min förvåning när jag märkte att de finns fler som jag. Som är livrädda för att ringa till personer man inte känner. Att sitta där med ett telefonnummer på en pappersbit i handen och inte komma längre. Den känslan förstår nog bara den som har telefonskräck.


Anledningen att jag skriver till dig är att du dök upp när jag googlade på telefonskräck, och jag läste att du oxå har det. Sååå skönt ändå att se att andra oxå lider av detta.

Finns det möjlighet att man skulle få chans att bli vän med dig så skulle jag nog vara stoltast i hela södermanland. :)
Men jag förstår om du har mkt att göra och du kanske inte ens har denna mail kvar?

Vill oxå passa på att önska dig en riktigt bra fortsättning på denna sommar som hittills gett oss sol i överflöd. :)

Ha en riktigt bra dag och hoppas vi kan bli vänner.Maila gärna.

Kram på dig och ha en bra dag!!

/Molle

Svar: Hej Molle! Telefonskräck är verkligen hemskt, det hindrar en verkligen i ens vardag. Kan man maila folk och myndigheter gör man hellre det. Måste man ringa väntar man in i det längsta och får skakningar och svettningar och så stakar man sig på allt man vill få fram. Usch! Och som du säger, det är nog bara de med telefonskräck som förstår hur det verkligen är och hur det känns.
Har du ingen blogg eller så? :)
/Caroline
MaryCaroline

#2 - - Sofia:

Den har jag också gjort ;p sovit på golvet lite medans Ellie lekt haha ^^

Svar: Haha, skönt är det :) Gjorde likadant imorse, välbehövligt :)
MaryCaroline

#3 - - Molle:

Hej. Tyvärr har jag ingen blogg. :) Men du får jätte jätte gärna maila mig på [email protected]

:)