Torsdag kväll

Torsdag kväll. Angela sover sedan en tid och jag sitter här. Stackars Angela hade diarré ikväll och ville inte äta någonting. Hon kräktes även lite smått imorse. Hoppas det inte är magsjuka. Men i övrigt är hon pigg och glad, förutom lite gnäll på kvällen när hon hade diarrén. Men annars ingenting annat och annars ingenting mer. Hoppas det stannar där... 
 
Jag har poppat popcorn och sitter här. Ska strax titta på ett avsnitt av Ullared. Tittar på första säsongen, har ju knappt sett några avsnitt alls av Ullared. Ska titta på allihop tänkte jag, tycker det är kul :) Måste fan åka dit någon gång, har ju aldrig varit där. Men verkar så jobbigt, hahaha. Nöjer mig med att titta på spektaklet hemifrån istället :D
 
Sen är det sovtajm, så säger godnatt :)
4 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Christin:

Kikar in och säger hej! Det gick föresten inte att kommentera på inlägget ovan. Vad smart med att ta bort matbordet i köket för att få mer plats och så. Skulle också vilja ha en matsalsgrupp här hemma. Ha en fin onsdag!

#2 - - Sofia:

Tråkigt om du slutat blogga :( men hellre att du slutat blogga än om det hänt dig något. Blir faktiskt lite orolig :p kram

Svar: Nej då, har absolut inte slutat blogga :) Jag har haft paus :) Men nu är jag tillbaka :)
MaryCaroline

#3 - - Anna:

Ja vart håller du hus? Går inte att kommentera de andra inlägget. Hoppas at allt är bra med er!

Svar: Jag har haft paus, men nu är jag tillbaka :)
MaryCaroline

#4 - - Angelica:

Slutat blogga? :(

Svar: Nej, jag har haft paus, men nu är jag tillbaka :)
MaryCaroline