Lördag kväll

 
Lördag kväll. Sitter i soffan och tar det lugnt. Tidigare idag var det jobbdag då jag mestadels jobbade i caféet. Sålde en massa korv och pizza-slicar. Blir nog likadant imorgon, många fikasugna när det är lönehelg. Ikväll tittade jag på sista deltävlingen av Melodifestivalen. Snacka om många dåliga bidrag i år och snacka om dålig underhållning. Förstår inte alls hur Sanna Nielsen och han Robin kan vara så dåliga programledare, de är ju alltid bra i övrigt?! Och den där Filippa Bark, jag står inte ut! Så dåligt! Vad är det som är så roligt med henne? Men jaja, kommer sitta bänkad under Andra chansen och finalen också, även om det just nu inte finns någon låt som tilltalar mig som solklar vinnare i år. Som det ser ut nu håller jag i alla fall på Mariette, Andreas Weise, Måns och Dinah Nah
 
 
Vad har ni gjort denna lördag? Vad tycker ni om årets Melodifestival? Vem är er vinnare i år?
2 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Sofia:

Åh jag kollar inte på melodifestivalen i år. Än så länge iallafall. :/

#2 - - Sofia:

Åh jag kollar inte på melodifestivalen i år. Än så länge iallafall. :/