Nya stövlarna

Det blev nya vinterstövlar åt mig själv och Angela (och mössa+halsduk åt gubben). Vi beställde från Zalando och idag fick vi paketet. Och jag är så himla nöjd! :) Våra stövlar är sååå fina :) Vi inviger dem imorgon så får vi se hur de är att gå i och om de är tillräckligt varma. Hoppas på det, eftersom mina gamla vinterstövlar inte var varma, de släppte igenom kylan vid minusgrader och ännu värre blir det när det är snö också, vilket jag minns från förra vintern med de gamla stövlarna :/ Angelas stövlar beställde vi större storlek på, 26/27. Det är så himla svårt att hitta stövlar i hennes storlek, som egentligen nu är 25/26. 24/25 blir för litet och 26/27 är egentligen lite för stort. Och att hitta stövlar med exakt storlek 25 eller 26 går ju knappt. Antingen finns det inte eller så är det slut i lager. Men tänker även på att man ju vill få plats med tjocka sockor i stövlarna också ifall det blir smällkallt. Jaja, det blir nog bra :) Så här ser i alla fall våra nya vinterstövlar ut:
 
 
Mina nya vinterstövlar från Anna Field.
 
Angelas nya vinterstövlar från Stups. 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;