Snart drar jag

Snart ska jag gå hemifrån, så vi hörs imorgon istället. Så länge kan ni läsa mina andra inlägg och kommentera gärna också ;)


Vi hörs! :)
8 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - GABRIEL:

Haha ja jag tycker helt seriöst synd om henne :(

#2 - - M:

Ha en bra dag ;D

#3 - - ELLEN - en av jönköpings största bloggerskor:

SV; Jo de tycker ja med! :p

#4 - - Ammi:

fin blogg :)

#5 - - helene:

superfin blogg! jag har lagt in nya bilder på min och skulle uppskatta om du ville hjälpa mig och bestämma vilken som blev böst :) ha en fortsatt trevlig dag! kram

#6 - - Emmelist:

hoppas du haft en kanon dag :D

#7 - - ROXANNE:

skönt att komma iväg hemifrån ;) jag sitter just nu i syrrans nya lya, jättenajs :)



och ja, det blir plugg för min del i höst sen, om jag kommer in ;)

#8 - - Emmelist:

ja jag ska maila hm tror jag. är ju ändå 2 veckor sen sofis mode kom ut med den där artikeln.



man kan inte kommentera ditt senaste inlägg btw