Två katter pratar

Vet inte om jag visat den här förut på bloggen. Men i så fall visar jag den igen, tycker det är så sött, hehe. Titta och lyssna :)


12 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

SV; Visst är dom snygga? :D

#2 - - Mina:

Säg gärna vad du tycker om min senaste outfit! :)

http://mmvv.blogg.se/2010/july/inspirerar.html



Kram

#3 - - My Beauty Secrets:

ne precis jag litar inte alls på vädret på smhi :P siter och väntar på nyheterna nu på tv, en de är ju jäkla friidrott istället haha. ne men vi får hoppas det blir fint, och helst inte för varmt.

#4 - - anna:

hallå , allt bra ? :)

#5 - - Debbie:

haha, ja den där är jätterolig!

#6 - - ASIAT:

kul att du är med & tävlar! glöm inte att kika in på söndag när vinnaren av VECKANS BLOGG dras!



vad har du gjort annars idag då? kram =)

#7 - - Cäss 'Cassandra':

Hej, allt bra? :)

#8 - - Erika:

Sv: okej, låter bra! lycka till med journalist-drömmen! :D

kram på dig.

#9 - - Evelina:

Sv; aha, oki. :) haft en bra dag?

#10 - - R # B E R T:

Hej! Sjukt fin och bra blogg! Har följt din nu ett tag. Allt fint med dig annars också hoppas jag? ;)



Kram!

#11 - - Jessica:

så söta!

#12 - - Vera:

Söta katter alltså :)