Fyndat skinnbyxor!

Igår gick jag på Pingstkyrkans second hand och tittade på kläder. Det behöver inte vara skabbigt, man kan hitta väldigt fina kläder. Och OM jag är glad att jag gick dit igår! Jag hittade nämligen ett par skinnbyxor för ynka 30 spänn! Okej, det är inte äkta skinn, men det spelar mig ingen roll. Och de verkar helt oanvända. Det är ett par som såldes på H&M för inte så länge sen, och vad jag trånade efter såna här. Och nu har jag äntligen ett par!


Vet bara inte riktigt hur jag ska matcha dessa. Några tips? :)



Skinnbyxfyndet! Kass bild på illa hängande byxor, jag vet... :)
5 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - sloff:

svarta högklackade pumps och vit skjorta. ;)

#2 - - Anonym:

love skinnbyxior

#3 - - Frida:

fasiken vilket fynd! Tycker bäst om att kombinera det med något lite sötare, vit skjorta lr blus för att det inte ska bli wannabe hårdrockare :)

#4 - - Fabiana - mode skönhet inredning:

Vilket kap! Blev inspirerad att genast besöka en second hand-butik. Håller med föregående talare. Något mer sött eller nedtonat så det inte blir för hårdrockstrashigt. Vit blus, begige (nude) blus, vit blus med stråveck - blus helt enkelt :-)

#5 - - Fabiana - mode skönhet inredning:

BEIGE skulle det stå! Men det fattar du säkert :-)