Frestande cafébilder!

Nu är det SEMESTER ända till på onsdag! :) Ska bli så himla skönt att vara ledig några dagar! Börjar alltså jobba på tordag igen, så jag har några dagar på mig att ta det lugnt, kanske åka och sola och bada, kanske träffa några vänner och kanske ta mig till någon annan stad för en dag, för att få lite miljöombyte och se någonting annat, kanske shoppa lite. Det återstår att se. Vet i alla fall att jag ska försöka njuta av mina lediga dagar nu :)


Bjuder på några frestande cafébilder! (Och nej, jag menar inte från tidningen Café, usch nej! ;) ). Foton tagna av mig på mitt jobb :)




Traditionellt och sött kakfat med småkakor!



Godisklubbor!



Ett kakfat med minichoklad!



Krämlängdbitar, sockerbullar och kanelbullar!



Crispkakor, kolakakor, maronis, strasskakor och katalaner!



Strasskakor, katalaner, havrekakor med choklad, damm-
sugare i två storlekar, havrekakor med chokladbitar!



Krokantrullar, biskvier, största storleken på dammsugare!



Arraksbollar, lattekakor, skum- och chokladrullar, mini-
biskvier, kolaspritskakor och vita chokladbollar!



Skumraketer, arraksstänger, jordnötshjärtan!



Daimtårta!



Jordgubbsmoussetårta och den populära kladdkakan!



Bakelser med sockrad skål, vaniljkräm, grädde, jordgubbar
och choklad samt prinsessbakelser!
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Sissi:

mums :)