Nyheter från Bubbleroom - Mina favoriter

Har även tittat igenom en del av Bubbelrooms nyheter. Fanns en del fint. Här är några favoriter :)



Denimjacka, 399 kr.
Är egentligen inte speciellt förtjust i denimjackor.
Men den här var väldigt söt i modellen. Till och med
jag kan tänka mig att bära den. Men jag aktar mig
för att matcha den med andra denimplagg, det blir
too much!




Denimklänning, 499 kr.
Hm, kanske aningen svårt med denimklänningar.
När ska man använda det? Och hur matchar man
dem? Tyckte denna var lite tuff och den hade även
en snygg skärning i ryggen, lite annorlunda. Gillar
att den är figursydd och inte rak! Och blixtlåset
framtill är ett plus.




Georgetteblus, 249 kr.
Riktigt snygg blus! Denna matchar jag
med ett par jeans, svarta kostymbyxor
eller en svart kjol. Gillar allt med denna!




Klänning, 449 kr.
Vit, ganska enkel klänning. Men inte så enkel
att den blir tråkig. Gillar detaljerna!


Spetskjol, 249 kr.
Söt spetskjol! Passar de flesta tillfällen. Denna
matchar jag med något vitt, svart eller rosa.




Topp, 299 kr.
Härlig färg, snygg modell och läckra detaljer!
Denna matchar jag med ett par svarta leggings
eller ett par mörka, helst svarta, stuprörsjeans.
Och så klackar till det såklart.
4 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - Alva Asp - Skönhet & Makeup:

Älskar den vita klänningen! Såå fin :)

#2 - - Julia:

Vilka vackra kläder dom säljer då!! Den vita är underbar men även toppen för 299 kr som du visade sist. Du har verkligen bra stil för kläder.

#3 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Så snygga!! =) Vill ha allt!



sv: naw tack söta du! :D

#4 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

sv: haha ja Tiny Tower är så himla kul! :D men rätt meningslöst. xD