10 H&M-favoriter

Fick hem en H&M-katalog med lite nyheter nu i veckan. Det fanns massor med fina kläder och accessoarer i den. Här är mina favoriter!

&Denim jeansshorts. Fit Boyfriend. Lös passform. 249 kr.

Skor. Remmar i läderimitation och platå fram. Platå 4 cm. Klack 10 cm. 399 kr.




Väska i mockaimitation. 149 kr.




Topp. Lös passform och hålspets upptill. Dragkedja bak. 149 kr.






Kjol. Lång, utställd modell med resår i midjan. 149 kr.





Cardigan. Rak modell med fickor fram. 149 kr.





Topp. Oversizemodell i trikå med fjärilsärmar. 99 kr.





Topp. Blommig. Oversizemodell i trikå med fjärilsärmar. 99 kr.




Topp. Kort, vid modell med fototryck. 99 kr.






Klänning. Lätt utställd modell i spets med trekvartslånga ärmar. 179 kr.

12 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - Missbill:

Men altså människan värkar ju inte riktigt frisk:) hoppas hon finner någon mening med sitt liv snart än att störa sig på min blogg:)

#2 - - manskligafaktorn:

Detta kommer inte sluta bra, jag är igång och alla bloggar ska ned,vänta och se!

Sanningen ska fram!

trött på alla bittra feminister!

http://manskligafaktorn.blogg.se



#3 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

jättefina plagg alltihop.

#4 - - M E R E I:

- massa snyggt!

#5 - - Catja:

Fina :)

#6 - - yasmine modell fru och mamma:

fina allt bra med dig idag?

vore gulligt om du ville rösta på min son Dennis bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

#7 - - Valentina:

fin blogg :))

#8 - - Coverista:

Gud jag dog för Fjärilsmotivet på plagget.. Inte ofta man ser sånt.. Kanske en designinspiration? Mvh IA

#9 - - Mathias:

Hej Mathias Eriksson heter jag och jag har precis gjort en hemsida som ger en möjlighet att slumpa fram olika bloggar och på så sätt upptäcka nya bloggar!



Min fråga är kort och gott om jag får länka till din blogg? jag kommer inte ta åt mig någon form av ära eller betalning utan jag vill bara få igång min sida men behöver då bloggar som låter mig länka till dem.



Om du vill veta mer så är de bara att maila mig!



Mvh

Mathias

matte93@hotmail.com

#10 - - Jessi Fox:

finns att köpa i välsorterade livsmedelsbutiker :)

#11 - - Tilda - Smilinggirls!:

Det va mycket fint! :)

#12 - - En tjock katt i en smal värld:

Jag tyckte inte dom hade någonting i min stil den här gången. :P Men, men.