Jumpsuit önskas

Jag har aldrig varit speciellt förtjust i jumpsuits, oavsett vilken modell de varit i. Men nu har jag fått en idé i huvudet om att jag gärna vill ha en svart jumpsuit ("shortsdräkt") i halterneckmodell till sommaren! Jag vet inte ens varifrån jag fick dessa tankar, de bara dök upp i huvudet på mig. Så jag googlade lite och hittade dessa nedan som jag kan tänka mig, även om det bara är den första som är i halterneckmodell. Jag vet inte om jag gillar att den mer eller mindre ser ut som en klänning, det känns kanske lite mer bekvämt att bära. Jag vet faktiskt inte. Men i så fall kan man ju lika gärna ha en klänning. Dessutom tycker jag att den var i dyraste laget, så mycket betalar jag inte för ett sådant här plagg. Annars gillar jag den i mitten. Den ser lite mer ut som en jumpsuit och priset var betydligt bättre. Den sista känns lite mer vardaglig och avslappnad, men samtidigt vet jag inte om jag gillar den. Den var inte lika fin som den i mitten... Men snål som jag är blir det nog inget köp, och jag är inte heller säker på om jag skulle känna mig bekväm i en jumpsuit överhuvudtaget... Det känns nog ändå som att man lika gärna kan bära ett par vanliga shorts och en snygg top till... Men ändå vill jag ha en svart jumpsuit nu...


Vad tycker ni om jumpsuits? Är det snyggt? Ni som använder det, känner ni er bekväma i dem? Eller känns jumpsuit bara som en megastor sparkdräkt?




Ludic halterneck jumpsuit. Nelly.com. 849 kr.



Stephanie Jumpsuit. Nelly.com. 349 kr.



Vila Jumpsuit. Bubbleroom. 399 kr.
6 kommentarer publicerat i Mode/skönhet/hälsa
#1 - - Roxanne:

Så jävla dyra bara! Men söta.

#2 - - Frida:

den i mitten var fin men kanske med ett bälte som döljer den där resåren?

#3 - - Frisören svarar:

Hej!

Kul att du vill göra en skylt. Jag vill ju ha något coolt, synd att jag har noll ideer själv. Vill liksom att skylten ska se otroligt tilltalande och lyxig ut. Den får inte se ut som en i mängden, det vore oerhört tråkigt, haha!



Så har du något förslag får du gärna komma med det =)

#4 - - Roxanne:

Haha! Jag har ju haft katter hela mitt liv så jag hör inte min Zelda på natten. Men mannen vaknar lite från och till. Och ja, fy för hankatter som kissar. Därför jag aldrig har skaffat det :-)

#5 - - Sofia&Isabella:

vi tycker att jumpsuites är snygga! Tror dom kommer vara sköna med, skulle gärna vilja ha en sån :D

#6 - - Beatrix:

jag gillar jumpsuits väldigt mycket! det enda lilla minuset är när man ska gå på damernas.. hihi.