Värsta film- och seriekaraktärerna?

En fiktiv karaktär jag aldrig har gillat är "Valerie" i Beverly Hills 90210. Jag tittar just nu på säsong fem som är första säsongen där hon är med. Och fy tusan vad jag stör mig på henne! Och värre kommer det ju att bli, det vet man ju... Falskare människa kan man väl knappast hitta? Eller? Visst finns det många karaktärer i filmer och serier man stör sig som fan på och visst finns det värre... Det här var bara ett av alla exempel.



Valerie i Beverly Hills 90210.


Vilka fiktiva karaktärer ogillar du starkt i filmer och serier? Varför? :)


En kommentar publicerat i Film, TV, litteratur och spel
#1 - - linda:

Gillade inte heller henna. Någon som jag stör mig på är Alan, Charlies bror i 2 1/2 män. Det är bara för att han är så jäkla mesig och piskad och för att han låter sitt ex köra med honom jämt :)