Jag har flyttat!

Nu har jag och min kära sambo flyttat till den nya lägenheten! :) Började smått i fredags med lite packning och så även tidig lördagseftermiddag. Under den sena eftermiddagen och på kvällen fram mot natten gick stora flytten med all packning som var kvar och alla möbler. Min sambo och hans kompis har burit alla möbler och all packning som var kvar, duktiga har de verkligen varit :) Själv har jag under tiden packat upp, så det har gått väldigt smidigt faktiskt. I princip allt i köket är redan uppackat och står på sina platser och i princip alla kläder är uppackade och hänger och ligger där de ska. Möbler är ihopsatta och det mesta står där det ska. Himla skönt! Har sedan bara ytterst lite kläder kvar att hänga upp och lite möblering och böcker och filmer och sådant att packa upp :) Har även hunnit med att flyttstäda gamla lägenheten! Sedan när det nu blir av kommer vi säkert ta en tur till IKEA, när det passar, finns en del vi behöver köpa till lägenheten nu :) Jaja, nu vet ni i alla fall att vi har flyttat och att allt gått jättebra :)
3 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - emma:

sv. och loreeeeeeen är grym! <3

#2 - - Linda:

Grattis! Vad roligt! Lycka till med nya hemmet

#3 - - Johanna Kvarnström - makeup artist:

Vilken fin blogg du har! :)



Kika gärna in på min sminkblogg och var med och tävla om valfritt smycke! :)



http://scenbloggen.com/creativemakeupbyjohanna/2012/03/20/tavling-vinn-snygga-smycken/#respond



Ha en bra dag! :)

Kram