Fredag med kurs och storhandlande

Fredag idag. Grått och trist ute idag. Men ut ska vi senare i alla fall. Ska ju på den där hjärt- och lungräddningskursen/första hjälpen på bvc i eftermiddag. Ska bli intressant. Tycker det är kalasbra att de anordnar sådant här för oss föräldrar så vi får lära oss vad vi ska göra om det händer någonting. Som jag skrivit förut kan jag lite sådant här när det är större barn och vuxna, men det hjälper nog inte så mycket när det handlar om ett spädbarn då man inte alls gör likadant, det kan ju till och med vara farligt. Så, jag går dit så får vi se vad man kan lära sig :) Därefter ska jag storhandla. Vi har nästan slut på mat här hemma, det är illa och tråkigt tycker jag. Får se vad jag ska köpa. Har en liten lista, men det blir säkert mer när man väl är i affären :P :) Men det är några timmar kvar till vi ska ut. Ska snart äta någonting och även ge Angela lite mat så får vi se vad vi hittar på sen...
 
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter