Dan före dan

Dan före dan. Nej, jag vet att det inte är julafton imorgon :P Men det är dan före dan vi åker :P :D Idag är det också rätt fullt upp. Idag ska jag försöka hinna med att fixa lite lunch, som jag strax ska göra. Och så ska vi gå till cafét för ett sista besök innan resan. Skulle ju gå dit igår egentligen, men det fanns inte tid för det. Jag klämmer in det mellan matlagningen och läkarbesöket som jag ska på 13:30. När läkarbesöket är över är det dags att gå hem igen för att packa kattens sista saker och köra katten till kattvakten. Får se hur det kommer gå. Det kommer såklart kännas konstigt att lämna bort honom, men det känns väldigt bra också att han får vara någonstans och jag tror han kommer få det bra hos Katarina :) Sedan är det lite mer att göra innan vi ska åka iväg. Finns alltid någonting att göra liksom...
 
Imorgon får vi förresten se om vi ska åka bil eller tåg upp till Arlanda. Vi vet inte ännu. Man kan hoppas på att någon kan skjutsa oss upp. För det första blir det jobbigt med allt bagage på tågen. För det andra är tåget svindyrt. För oss tre kostar det någonstans mellan 800 och 1400 spänn, beroende på vilken tid vi åker. Det är ju helt sjukt dyrt att bara ta sig upp till Arlanda med tåget! Vi får se helt enkelt, upp måste vi i vilket fall...
Lämna kommentar publicerat i Min andra Iranresa (2013), Vardagsliv, tankar och åsikter;